Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Hatályos: 2019. február 6-tól visszavonásig

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a Webshopon keresztül történő online vásárlási felület igénybevételének vásárlók és felhasználók, általi használatának feltételeit.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://jsvill.hu/)  történő jogviszonyokra terjed ki. Az Általános Szerződési Feltételek cégünk, a JS Electrical Solutions Kft. és az általa működtetett www.jsvill.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő vásárlók jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.jsvill.hu webáruházon keresztül történik. A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, az ÁSZF-ben meghatározott módon. 

 

SZOLGÁLTATÓ ADATAI

A szolgáltató neve: JS Electrical Solutions Korlátolt Felelősségű Társaság

A szolgáltató székhelye: 4031 Debrecen, Kenézy Gyula utca 13/2.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@jsvill.hu  

Cégjegyzékszáma: 09-09-029989

Adószáma: 26498265-2-09

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság

Telefonszáma: +36-20-538-6438

 

A tárhely-szolgáltató: ShopRenter.hu Kft.

Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 129.

Cégjegyzékszáma: 09-09-020636 

 

 

VÁSÁRLÁS MENETE

A felhasználó mind a vásárlás mind a regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció és/vagy vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

 

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

 

 

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK KÖRE, ÁRA 

A jsvill.hu webshopban a megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg, emailben vagy a webes felületen.

 

A websruházban a Szolgáltató feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót is jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, feltüntetve látható a törvényben előírt áfa, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. 

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a szállítás díját is, amennyiben a Felhasználó olyan szállítási módot választott, amelyért a Szolgáltató díjat számít fel.

 

Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően, bárki számára felismerhető módon, hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a Webshopban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibásan feltüntetett ár esetén Szolgáltató a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Felhasználó eldöntheti, hogy megrendeli-e valós áron a terméket vagy sem.

 

 

MEGRENDELÉS MENETE 

A felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webáruházba.

A felhasználó  regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

 

A felhasználó kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket, majd a darabszámát beállítja, ezt követően a kosárba teszi a terméket, termékeket.

 

A Felhasználó folytatja a vásárlást a fentiek szerint új terméket keresve vagy elindítja a megrendelés folyamatát a pénztár gombra kattintva.

 

 Adatok megadása

- Vezetéknév:

- Keresztnév:

- Értesítési telefonszám

- E-mail cím:

- Számlázási cím:

- Számlázási név:

- Irányítószám

- Város

- Utca, házszám

 

Szállítás módja:

A felhasználónak ki kell választania a rendelkezésre álló lehetőségek közül a kívánt szállítási módot és a „Tovább” gombra kattintva folytatni a megrendelést. 

 

Fizetés módja:

A rendelkezésre álló lehetőségek közül a kívánt fizetési módot szükséges kiválasztani és a „Tovább” gombra kattintva folytatni a megrendelést.

 

Fizetési módok:

  • Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.
  • Előre utalás: Amennyiben szeretné a bankszámlánkra előre átutalni a rendelés értékét, kérjük, válassza ezt az opciót.
  • Bankkártyás fizetés: jelenleg nem elérhető
  • Paypal fizetés ahol a paypal felületén folytatódik a vásárlás.

 

Megrendelés összesítése:

Ezen a platformon a vásárló újra megnézheti a rendelését összesítve. Láthatja a kiválasztott termékeket a mennyiségeket, árakat, szállítási költségeket. Amennyiben egyetért és mindent rendben talál úgy az ASZF elfogadását követően a megrendelés gombra kattintva adhatja le felénk a megrendelését amely fizetési kötelezettség tudomásul vételével jár. Ha a webáruházunkba valamilyen hiba lép fel a termékeknél vagy az áraknál, úgy cégünk fenntartja a jogot annak korrekciójára. Ilyen esetben cégünk a hiba felismeréséről a 4. pontban meghatározottak szerint azonnal tájékoztatja a Felhasználót. A Felhasználó ezt követően megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy elálljon a vásárlástól. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. A megrendelés elküldését követő 24 órán belül Felhasználó automatikus visszaigazolást kap e-mailben, hogy megrendelését rögzítettük. Az automatikus visszaigazoló e-mail Felhasználóhoz történő megérkezésével érvényes szerződés nem jön létre a Felek között. Amennyiben a visszaigazolás a rendelés leadásától számított, 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja vagy a megrendelés során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni. A szerződés a megrendelés Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre, nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló email 24 órán belüli megérkezésével.

 

 

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS SZÁLLÍTÁSA

Ha a Felhasználó a megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. 

 

A szállítmányozó, megbízott futár vagy partnercég összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg. Ha a 2. kiszállítás is sikertelen akkor a 3. kiszállítást a Szolgáltató csak akkor kísérli meg újból, ha a Felhasználó a megrendelés ellenértékét átutalással Szolgáltató részére kifizette és a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra került.

 

A megrendelés kiszállításának általános határideje 2-7 munkanap, de lehetnek ettől eltérő időpontok is. Ezt minden esetben közli Szolgáltató a vásárlóval.Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. 

 

 

ELÁLLÁSi JOG

A Felhasználó elállása esetén a Szolgáltató legkésőbb a Felhasználó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Felhasználó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)  A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. 

SZAVATOSSÁG

Termékszavatosság

A megvásárolt termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó a termékszavatossági igényt érvényesítheti. A felhasználót viszont nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, érvényesítsen. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban meglévő tulajdonságokkal. A termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított egy éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. 

 

A gyártó és/vagy forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

Kellékszavatosság

A Felhasználó a vásárlástól számított 1 éven belül kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltató hibás teljesítése esetén. 
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem használható rendeltetésszerűen.  azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Az 1 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Felhasználó érvényesíteni már nem tudja. 
A felhasználó kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles Felhasználó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 

 

Jótállás

Cégünk az általa forgalmazott termékekre a vonatkozóan a 2013. évi V. törvény és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási, illetve más termékekre vonatkozóan önkéntes jótállási kötelezettség terheli .A jótállás időtartama 1 év, mely a termék a Felhasználónak történő átadásának napjával kezdődik. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.  A felhasználó kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy ha az cégünk számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Cégünk törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt munkanapon belül elvégezze. Amennyiben az előbbi kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, vagy nem kérhette, úgy a szerződéstől el is állhat. A fogyasztó a Szolgáltató felé a vásárolt termék meghibásodása miatt az üzembe helyezéstől számítva 3 munkanapon belül csereigényt érvényesíthet. A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek. A jótállási jegy a Szolgáltató által a Felhasználó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a Felhasználó a Szolgáltató részére bemutatja. 

 

 

 

VEGYES RENDELKEZÉSEK

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

 

Panasztétel

Ha a Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Ezen feladatokat járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

 

 

Békéltető testület

Békéltető Testületek elérhetősége: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó panaszát elutasítja, úgy a Felhasználó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Felhasználó a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.

 

Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

A Szolgáltatót a békéltető testi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli. Az eljárás keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. 

 

Bírósági eljárás

A Felhasználó a fentieken túl jogosult a felmerülő jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései. szerint.